Termeni Și Condiții

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. DiaGlamour.ro isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
 
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
 
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
 
· OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
· OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
· Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
· Legea 365/2002 privind comertul electronic
 
DiaGlamour garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul DiaTrends si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
 
Intregul continut al site-ului imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date sunt proprietatea DiaTrends si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul DiaGlamour a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
 
Domeniul diaglamour.ro este detinut de catre Sc. ASV UNIVERSAL SOLAR. S.R.L Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
 

1. Prezentare
 
Prezentul document (impreuna cu toate documentele, articolele mentionate in acesta) stabileste termenii şi conditiile care guverneaza utilizarea acestui site  si plasarea de comenzi de produse prin intermediul DiaGlamour (denumite în continuare “Conditiile”).

Va rugam să cititi Conditiile, Politica noastra privind modulele cookie si Politica noastra de confidentialitate – conform GDPR (denumite în continuare în mod colectiv „Politicile de protectie a datelor”) inainte de a utiliza DiaTrends si de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Prin accesarea DiaGlamour si utilizarea acestui website si/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoasteti in mod expres caracterul obligatoriu al Conditiilor si al Politicilor privind protectia datelor si va asumati angajamentul de a respecta aceste Conditiile, precum si Politicile privind protectia datelor.

Daca nu acceptati in mod integral Conditiile si Politicile de protectie a datelor – conform GDPR, nu utilizati acest website. Aceste Conditii pot suferi modificari. Aveti responsabilitatea de a citi în intregime Conditiile si Politicile privind protectia datelor, intrucat aplicabile vor fi Conditiile si Politicile privind protectia datelor in vigoare in momentul incheierii contractului relevant (astfel cum este definit mai jos) sau in momentul utilizarii acestui website.

Daca aveti orice intrebare referitoare la Conditiile sau la Politicile de protectie a datelor, ne puteti contacta in orice moment utilizand formularul de contact sau contactandu-ne la adresa de email info trendsinfo.ro@gmail.com

Contractul (asa cum este definit in continuare) poate fi incheiat, daca va exprimati optiunea in acest sens.

Toate termenele prevazute in Contract sunt interpretate ca fiind exprimate in zile lucratoare. In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, termenul se prelungeste  pana in  urmatoarea  prima zi lucratoare.

2. DATELE NOASTRE
Vanzarea produselor prin intermediul acestei pagini web este desfasurata sub numele de diaglamour.ro de catre Sc. ASV UNIVERSAL SOLAR S.R.L , cu sediul social in Buzau, Str. Traian Vuia,Nr 55 , Romania, cu numarul de telefon 0752216570 si adresa de e-mail: info@diatrends.ro , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J10/1419/2022, cod unic de identificare 47060610.

3. DATELE DUMNEAVOASTRĂ SI VIZITELE DUMNEAVOASTRA PE ACEST SITE WEB
Informatiile sau datele cu caracter personal pe care ni le furnizati vor fi prelucrate in conformitate cu Politicile de protectie a datelor (conform GDPR). Prin utilizarea acestui website si/sau plasarea unei comezi de produse prin intermediul diaglamour.ro , va exprimati in mod expres si neechivoc consimtamantul privind prelucrarea acestor informatii si date si declarati ca toate informatiile si datele pe care ni le-ati furnizat sunt veridice si exacte si ca ați obtinut acordul prealabil in scris al titularului informatiilor si/sau datelor, in eventualitatea in care informatiile si datele pe care ni le furnizati prin intermediul website-ului nu va apartin.

4. UTILIZAREA SITE-ULUI NOSTRU WEB
Prin utilizarea acestui website si/sau plasarea oricarei comenzi de produse prin intermediul acestuia, va obligati:

I. Sa folositi acest website exclusiv pentru a transmite intrebari legitime, legate de produse, serviciile oferite sau a efectua comenzi legitime.
II. Sa nu efectuati nicio comanda falsa sau frauduloasa. In cazul in care avem motive intemeiate sa credem ca ati efectuat o astfel de comanda ,vom avea dreptul sa anulam comanda si sa informam in mod corespunzator autoritatile competente.
III. Sa ne furnizati o adresa de e-mail, o adresa postala si/sau alte date de contact corecte si exacte. In egala masura, consimtiti sa folosim aceste informatii pentru a va contacta in eventualitatea in care acest lucru este necesar (vedeti Politica noastra de confidentialitate – conform GDPR).

Daca nu ne furnizati toate informatiile de care avem nevoie, este posibil sa nu putem sa finalizam comanda dumneavoastra. Prin plasarea unei comenzi prin intermediul website-ului, declarati că aveti peste 18 ani si ca aveti capacitatea legala de a incheia un contract cu diaglamour.ro

5. DISPONIBILITATEA SERVICIULUI
Produsele oferite pe DiaTrends sunt disponibile pentru livrare numai pe teritoriul Romaniei.



6. CUM SE INCHEIE CONTRACTUL
Informatiile prevazute în Conditii si datele cuprinse pe acest website nu constituie o oferta de vanzare, ci o invitatie la oferta. Nu va exista niciun contract intre dumneavoastra si noi in legatura cu niciun produs pana in momentul in care comanda dumneavoastra este acceptata in mod expres de catre noi.

Pentru a plasa o comanda, trebuie sa urmati procedura online de cumparare si sa dati clic pe „Trimite Comanda”. Dupa aceea, veti primi un e-mail de la noi prin care se confirma primirea comenzii dumneavoastra („Confirmarea comenzii”). Va rugam sa retineti ca acest lucru nu inseamna ca o comanda a fost acceptata, deoarece comanda dumneavoastra constituie o oferta pe care ne-o faceti cu privire la cumpararea unuia sau a mai multor produse de la noi. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi, iar noi vom confirma acceptarea trimitandu-va un e-mail de confirmare a expedierii produsului („Confirmarea de expediere”). Un tichet electronic cu detaliile comenzii dvs. va fi atasat la Confirmarea de expediere ("Tichetul electronic"). Contractul dintre noi privind cumpararea unui produs („Contractul”) se incheie numai atunci cand va trimitem Confirmarea de expediere.

Contractul se va referi numai la acele produse enumerate in Confirmarea de expediere. Nu vom avea obligatia de a livra niciun alt produs care a facut sau ar fi putut face parte din comanda dumneavoastra, pana cand nu este confirmata expedierea produsului respectiv printr-o Confirmare de expediere separata.



7. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective in stocurile noastre. In acest sens, in eventualitatea in care apar dificultati de aprovizionare sau daca produsele nu se mai afla in stoc, ne rezervam dreptul de a va informa cu privire la produse inlocuitoare de calitate si valoare egale sau superioare, pe care le puteti comanda.

8. REFUZUL DE A PRELUCRA O COMANDA
Ne rezervam dreptul de a elimina orice produs de pe acest website in orice moment, in mod discretionar si/sau de a elimina sau modifica orice material sau informatii. Cu toate ca depunem toate eforturile pentru a prelucra intotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstante exceptionale care sa ne oblige sa refuzam prelucrarea unei comenzi dupa trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii si ne rezervam dreptul de a proceda astfel in orice moment.

Nu vom avea nicio raspundere fata de dumneavoastra sau orice terta parte pentru eliminarea oricarui produs, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut sau pentru neprelucrarea unei comenzi dupa ce v-am trimis mesajul de Confirmare a comenzii.

9. LIVRARE
Sub rezerva dispozitiilor din Articolul 7 de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu exceptia cazurilor in care exista circumstante extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastra cu produsul, produsele enumerat(e) in Confirmarea de expediere pana la data specificata in Confirmarea de expediere mentionata sau, daca data de livrare estimata nu este specificata, in termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare si, in orice caz, in termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmarii comenzii.

Termenul de livrare este de 1-6 zile lucratoare, in cazul platilor facute cu cardul, iar in cazul platilor ramburs termenul se poate prelungi cu 1-3 zile lucratoare.

Cu toate acestea, pot aparea intarzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, aparitia unor circumstante neprevazute sau zona de livrare.

Daca, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, va vom informa cu privire la aceasta situatie si va vom oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda. Va rugam sa retineti ca nu livram in zilele de sambata si duminica.

In sensul prezentelor Conditii, se considera ca „livrarea” a avut loc sau se considera ca a fost „livrata” comanda atunci cand dumneavoastra sau o parte terta desemnata de dumneavoastra intra in posesia fizica a produselor, lucru demonstrat de o semnatura de primire a comenzii la adresa de livrare convenita.

In cazul in care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastra in timpul de livrare estimat, va adresam rugamintea de a ne contacta utilizand urmatoarele date: numarul de telefon 0752 216 570 si adresa de e-mail:trendsinfo.ro@gmail.com


10. IMPOSIBILITATEA DE LIVRARE
Daca nu putem sa livram produsele, din motive neimputabile noua, dupa doua incercari, vom incerca sa gasim un loc sigur unde sa lasam coletul (prin curier). Daca nu putem sa gasim un loc sigur, comanda dumneavoastra va fi returnata la depozitul nostru. Va vom informa in scris despre locul unde se afla depozitat coletul si modalitatea, respectiv termenul in care il puteti ridica. Daca nu va veti prezenta la locul de livrare la ora convenita, va rugam sa ne contactati pentru a stabili o alta data de livrare.
Dupa 30 de zile calendaristice din momentul in care comanda dumneavoastra este pregatita de livrare, fara să fi fost însa livrata din motive neimputabile noua, vom considera că doriti sa anulati Contractul, iar acesta va fi tratat ca reziliat.
Va rugam sa retineti ca depozitarea, transportul si reluarea livrarii care deriva din rezilierea Contractului pot presupune un cost aditional si vom avea dreptul de a va transfera acest cost dumneavoastra.

11. TRANSFERUL RISCULUI SI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR
Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere si deteriorare) va vor reveni dumneavoastra din momentul livrarii, atunci cand dumneavoastra intrati sau cand o parte terta desemnata de catre dumneavoastra, alta decat curierul, intra in posesia fizica a produselor.
Dreptul de proprietate asupra produselor vi se va transfera dumneavoastra numai dupa ce primim plata integrala a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (asa cum este definita in Articolul 9 de mai sus), daca aceasta are loc la o data ulterioara. Dreptul legal de proprietate asupra produselor ne va reveni imediat noua daca va rambursam orice astfel de plata.

12. PRET SI PLATA
Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat pe DiaTrends, cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta. Cu toate ca avem grija sa ne asiguram ca toate preturile indicate pe DiaTrends sunt corecte, pot aparea erori.

Daca descoperim o eroare de pret la oricare dintre produse din comanda dumneavoastra, va vom informa cat mai curand cu putinta si va vom oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula. Daca nu va putem contacta, din motive neimputabile noua, comanda va fi considerata anulata si daca ati platit deja produsul (produsele), va vom rambursa intreaga suma platita.

Nu avem nicio obligatie de a vinde vreun produs la un pret inferior incorect (chiar si in situatia in care ati primit din partea noastra Confirmarea de livrare), daca eroarea de pret este evidenta, inconfundabila si ar fi putut fi identificata in mod rezonabil de dumneavoastra ca fiind o eroare.

Preturile afisate pe DiaTrends includ TVA, dar nu includ costurile de livrare, care se vor adauga la suma totala datorata.

Preturile pot fi revizuite in orice moment, insa (cu exceptiile mentionate mai sus), nicio schimbare potentiala nu va afecta vreo comanda a dumneavoastra pentru care, anterior modificarii preturilor, a fost trimisa deja o Confirmare a comenzii.

Dupa ce ati selectat toate produsele pe care doriti sa le cumparati prin adaugarea lor în cosul dumneavoastra, urmatorul pas este sa parcurgeti procesul de finalizare a comenzii si trimitere comanda. Pentru a face acest lucru, trebuie sa urmati pasii din procesul de cumparare, completand sau verificand informatiile solicitate la fiecare pas. Mai mult decat atat, pe toata durata procesului de cumparare, inainte de a trimite comanda, puteti modifica datele comenzii dumneavoastra. De asemenea, daca sunteti un utilizator inregistrat, va fi disponibil un istoric al tuturor comenzilor plasate de dumneavoastra, in sectiunea „Contul meu”.

Plata comenzii se face prin transfer bancar sau ramburs la primirea coletului.


13. CUMPARATI PRODUSE IN CALITATE DE VIZITATOR

Pe DiaTrends este disponibila, de asemenea, optiunea de a cumpara produse in calitate de vizitator. In cazul acestui tip de cumparaturi, va vor fi solicitate doar datele care sunt esentiale pentru procesarea comenzii dumneavoastra. Prelucrarea acestor date personale de catre societatea noastra va fi efectuata in acord cu prevederile legii aplicabile si ale Politicilor privind protectia datelor (conform GDPR). La finalizarea procesului de cumparare, vi se va oferi posibilitatea de a va inregistra ca utilizator sau de a continua ca utilizator neinregistrat. Refuzul dumneavoastra de a va inregistra ca utilizator al Site-ului nu va afecta in niciun fel preluarea comenzii de produse sau executarea acesteia.


14. TAXA PE VALOAREA ADAUGATA

In conformitate cu normele si reglementarile in vigoare, toate cumparaturile efectuate prin intermediul DiaTrends vor fi supuse taxei pe valoarea adaugata (TVA).
In acest sens si in conformitate cu Capitolul I din Titlul V al Directivei Consiliului nr. 2006/112/CE din 28 noiembrie 2006, privind sistemul comun al taxei pe valoarea adaugata, se va considera ca locul livrarii este statul membru care apare in adresa unde vor fi livrate produsele, iar TVA-ul aplicabil va fi la cota in vigoare in fiecare stat membru unde urmeaza sa fie livrate produsele, potrivit comenzilor plasate.

15. POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

15.1 Dreptul legal de retragere, Dreptul de retragere
In cazul in care incheiati acest Contract in calitate de consumator, aveti dreptul de a va retrage din Contract, in termen de 14 zile calendaristice, fara a furniza vreun motiv.

Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra, alta decat transportatorul, intrati in posesia fizica a produselor. In cazul in care comandati printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intrati  in posesia fizica a ultimului produs.


Pentru a nu depasi termenul limita pentru retragere, este suficient sa ne trimiteti mesajul dumneavoastra privind exercitarea dreptului dumneavoastra de retragere inainte de expirarea termenului de retragere.

Efectele retragerii
Daca va retrageti din acest Contract, va vom rambursa toate platile primite de la dumneavoastra, inclusiv costurile de livrare (cu exceptia costurilor aditionale rezultate din selectarea unei metode de livrare alta decat livrarea
standard oferita de noi), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul Contract. Va vom rambursa sumele prin transfer bancar. In orice caz, nu veti suporta niciun comision ca rezultat al acestei rambursari.

Fara a aduce atingere celor de mai sus, putem amana rambursarea pana cand vom primi inapoi produsele sau pana cand veti furniza dovezi că ati trimis inapoi produsele, oricare dintre acestea intervine mai intai.

Veti trimite inapoi sau livra produsele sau curierului trimis de catre noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea din prezentul Contract. Termenul este respectat daca trimiteti inapoi produsele inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Dumneavoastra raspundeti doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

15.2 Dreptul contractual de retragere
Pe langa dreptul de retragere recunoscut in mod legal al consumatorilor si utilizatorilor, mentionat in Articolul 15.1 de mai sus, va acordam un termen de 30 de zile calendaristice de la data Confirmarii de livrare pentru returnarea produselor (cu exceptia celor mentionate in Articolul 15.3 de mai jos, in cazul carora dreptul de anulare este exclus).

In cazul in care trimiteti inapoi produsele in termenul contractual prevazut de dreptul de retragere, dar dupa ce perioada legala a expirat (a se vedea articolul 15.1. de mai sus), vi se va rambursa numai suma platita pentru produsele în cauza.

Va puteti exercita dreptul de retragere in conformitate cu prevederea din Articolul 15.1 de mai sus, cu toate acestea, daca ne informati cu privire la intentia dumneavoastra de a va retrage din Contract dupa expirarea termenului legal pentru retragere, ne veti preda produsele, in orice caz, in cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmarii de livrare.


5.3 Dispozitii comune
Nu puteti anula un Contract al carui obiect este livrarea oricaruia dintre următoarele produse:
1. Produse personalizate
2. Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de dumneavoastra dupa livrare (de exemplu: produse intime ce intra in contact cu pielea, etc.).

Dreptul dumneavoastra de a anula un Contract se aplica numai produselor care sunt returnate in aceeasi stare in care le-ati primit. Va rugam sa returnati orice produs, de preferat, folosind sau incluzand ambalajul sau original. Nu se va efectua nicio rambursare daca produsul a fost folosit după desigilare, daca nu este in aceeasi conditie in care a fost livrat sau daca este deteriorat. In consecinta, ar trebui sa aveti grija rezonabila de produse cat timp se afla în posesia dumneavoastra.

Niciuna dintre optiunile de mai sus nu presupune niciun cost suplimentar pentru dumneavoastra.

In cazul in care nu doriti sa folositi niciuna dintre metodele gratuite de returnare disponibile, veti fi responsabil pentru costurile de returnare.
Vom analiza integral produsul returnat si va vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea (daca acesta exista). Costurile de livrare va vor fi rambursate atunci când va exercitati dreptul de retragere in termenul legal si cand toate produsele din care consta coletul respectiv sunt returnate.

Vom efectua rambursarea sumei platite de dumneavoastra cat mai curand cu putinta, fara intarziere nejustificata, in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati instiintat cu privire la intentia dumneavoastra de a va retrage din Contract.

Va vom rambursa orice suma primita de la dumneavoastra folosind aceeasi metoda utilizata de dumneavoastraa pentru a efectua plata.
Dumneavoastra va veti asuma costul si riscul legate de returnarea produselor in cazul in care nu ati ales una dintre optiunile gratuite de returnare, asa cum se indica mai sus.


15.4 Retururi de produse defecte
In cazul in care considerati ca produsul nu este conform cu Contractul in momentul livrarii, trebuie sa ne contactati imediat prin intermediul formularului nostru DiaTrends si sa furnizati datele despre produs si deteriorarea pe care o prezinta. Alternativ, ne puteti contacta telefonic la numarul 0752 216 570 ca sa va oferim instructiuni.

Odata ce primim produsul returnat, il vom analiza integral si va vom informa cu privire la dreptul de a vi se inlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea (daca acesta exista) printr-un e-mail, intr-o perioada rezonabila de timp. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cat mai curand cu putinta, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail ca aveti dreptul la o rambursare sau inlocuire pentru produsul neconform.

In cazul in care produsele prezinta orice defect, va vom rambursa contravaloarea integrala a acestora, precum si costurile de livrare suportate de dumneavoastra pentru primirea produselor respective. Va vom rambursa intotdeauna toate sumele folosind aceeasi metoda utilizata de dumneavoastra pentru a efectua plata.

Aceasta prevedere nu va afecteaza drepturile legale prevazute de reglementarile in vigoare.

16. GARANTII

Toate Bunurile comercializate de catre DiaTrends, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor (24 luni). Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul Bunurilor vandute si livrate de www.dragdecasa.ro, certificatele de garantie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.

Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa office@dragdecasa.ro Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

17. RĂSPUNDERE ŞI DECLINAREA RĂSPUNDERII

Cu excepţia situaţiei în care se specifică în mod expres contrariul în aceste Conditii răspunderea noastră în legătură cu orice produs cumpărat prin intermediulDiaTrends este strict limitată la preţul de cumpărare al produsului respectiv.

Fără să aducă atingere celor de mai sus, nicio prevedere din aceste Conditii nu va exclude sau limita în niciun mod răspunderea noastră:

i. Pentru deces sau vătămare corporală cauzată de neglijenţa noastră;

ii. Pentru fraudă sau falsificare frauduloasă

iii. Pentru orice chestiune pentru care ar fi ilegal sau nelegitim ca noi să ne
excludem sau să ne limităm răspunderea sau să încercăm să ne excludem sau să ne limităm răspunderea.

Fără a aduce atingere alineatului de mai sus şi în măsura maximă permisă de lege, dacă nu se precizează contrariul în aceste Conditii, nu ne asumăm nicio răspundere pentru următoarele, indiferent de origine:

1. pierderea de venituri sau câştiguri;
2. pierderea de afaceri;
3. pierderea de profituri sau contracte;
4. pierderea de economii anticipate;
5. pierderea de date
6. pierderi de timp de gestionare sau de lucru.

De asemenea, nu veți putea solicita angajarea răspunderii noastre în cazul în care imposibilitatea de a livra produsele comandate sau de a ne îndeplini oricare dintre obligaţiile care ne revin conform acestor Condiţii, este consecința apariției unui Eveniment de forță majoră, astfel cum este reglementat la Articolul 23 de mai jos. Datorită naturii deschise a acestui website şi a potenţialului de producere a unor erori la stocarea şi transmiterea informaţiilor digitale, nu garantăm precizia şi siguranţa informaţiilor transmise către sau obţinute de DiaTrends, dacă nu se prevede în mod expres contrariul pe acest website.

Toate descrierile produselor, informaţiile şi materialele publicate pe DiaTrends sunt furnizate „ca atare” şi fără garanţii explicite, implicite sau de altă natură, cu excepţia celor stabilite de lege. În acest sens, dacă încheiaţi Contractul în calitate de consumator sau utilizator, ne asumăm obligaţia de a livra produse care sunt în conformitate cu Contractul şi ne asumăm răspunderea faţă de dumneavoastră pentru orice lipsă de conformitate care există la momentul livrării. Se consideră că produsele sunt în conformitate cu Contractul dacă acestea:
· sunt conforme cu descrierea furnizată de către noi şi posedă aceleaşi calităţi pe care le-am prezentat pe acest website.
· sunt adecvate scopurilor pentru care produsele de tipul respectiv sunt utilizate în mod normal.
· prezintă parametrii de calitate şi performanţă care sunt normali la produsele de acelaşi tip şi la care vă puteţi aştepta în mod rezonabil.
Putem fi traşi la răspundere dacă lipsa de conformitate apare în termen de doi ani de la data de livrare a produsului. Până la proba contrarie, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la data de livrare a produsului se presupune a fi existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia situaţiei în care această presupunere nu este compatibilă cu natura produsului sau lipsa de conformitate.

În măsura maximă permisă de lege, dar fără a exclude nimic din ceea ce nu poate fi exclus în mod legal în cazul consumatorilor, prin prezentele Conditii negăm toate celelalte garanţii de orice fel.

Produsele pe care le comercializăm şi în special produsele artizanale prezintă adesea caracteristicile materialelor naturale utilizate la fabricarea acestora. Aceste caracteristici, cum ar fi variaţiile de fibră, textură, noduri şi culoare, nu pot fi considerate defecte sau deteriorări. Din contră, trebuie să vă aşteptaţi ca acestea să existe şi să le apreciaţi. Selectăm numai produse de cea mai înaltă calitate, însă caracteristicile naturale nu pot fi evitate şi trebuie să fie acceptate ca făcând parte din aspectul individual al produsului.

Nicio prevedere din această clauză nu vă va afecta drepturile legale pe care le aveţi în calitate de consumator şi/sau utilizator sau dreptul de a vă retrage din Contract.



18. NOTIFICĂRI

Recomandarea noastră este să ne transmiteţi, de preferinţă, toate notificările prin intermediul formularului nostru de contact. În temeiul prevederilor din Articolul 20 de mai sus şi cu excepţia cazului în care se menţionează contrariul, vă putem trimite notificări fie la adresa de e-mail, fie la numarul de telefon pe care il furnizati cand plasati comanda.

Notificarea va fi considerată primită şi comunicată în mod corespunzător imediat când este primita pe DiaTrends în 24 de ore de la trimiterea unui e-mail sau in 24 de ore de la comunicarea Telefonica.

19. TRANSFERUL DREPTURILOR ŞI OBLIGAŢIILOR

Contractul încheiat între noi şi dumneavoastră are un caracter obligatoriu pentru noi, dumneavoastră , agenţii noştri şi ai dumneavoastră.

Nu puteţi transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligaţiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără a obţine în prealabil acordul nostru scris.

Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligaţiile noastre care decurg din acesta, în orice moment de pe durata Contractului. Pentru evitarea oricărei ambiguităţi, orice astfel de transfer, cesionare, grevare sau altă înstrăinare nu va afecta drepturile dumneavoastră legale în calitate de consumator şi nu va anula, reduce sau limita în niciun alt mod orice garanţie pe care v-am acordat-o, în mod expres sau implicit.

20. EVENIMENTE DE FORȚĂ MAJORĂ

Nu vom fi traşi la răspundere sau responsabili pentru nicio nerespectare sau întârziere în îndeplinirea oricăreia dintre obligaţiile pe care ni le-am asumat printr-un Contract, dacă aceasta este cauzată de evenimente care se află în afara controlului nostru rezonabil („Eveniment de forţă majoră”).
Un Eveniment de forţă majoră va include orice act, eveniment, neexecutare, omisiune sau accident care se află în afara controlului nostru rezonabil şi va include în mod deosebit (fără limitare) următoarele:

1. Greve, şomaj tehnic sau alte acţiuni sindicale.

2. Rebeliune civilă, revoltă, invazie, atac terorist sau ameninţare teroristă,
război (declarat sau nu), ameninţare sau pregătire de război.

3. Incendiu, explozie, furtună, inundaţie, cutremur, surpare de teren, epidemie sau orice alt dezastru natural.

4. Imposibilitatea de a folosi căile ferate, transportul maritim, transportul aerian, transportul auto sau alte mijloace de transport public sau privat.

5. Imposibilitatea de a folosi reţelele de telecomunicaţii publice sau private.

6. Acte, decrete, legislaţie, reglementări sau restricţii impuse de orice guvern.

7. Orice grevă, defectare sau accident care afectează transportul maritim, sistemul poştal sau transportul relevant de alt tip.

Executarea obligaţiilor noastre care decurg din orice Contract va fi considerată suspendată pe durata Evenimentului de forţă majoră şi vom beneficia de o prelungire a termenului pentru a ne executa obligaţiile de pe durata Evenimentului de forţă majoră. Vom utiliza mijloacele noastre rezonabile pentru a opri Evenimentul de forţă majoră sau pentru a găsi o soluţie prin care să ne putem executa obligaţiile contractuale în pofida
Evenimentului de forţă majoră.

În cazul în care Evenimentul de forță majoră durează mai mult de 3 luni, Contractul încheiat de noi va înceta de drept. Ca urmare a încetării Contractului, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare, dacă va fi cazul (cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri exagerate şi, în orice caz, în maximum 14 zile calendaristice de la data la care considerăm acest Contract ca fiind încetat.

21. RENUNŢARE

În cazul în care, în orice moment de pe durata Contractului, omitem să insistăm asupra executării stricte de către dumneavoastră a obligaţiilor care decurg dintr-un Contract sau din oricare dintre aceste Conditii şi/sau dacă omitem să ne exercităm oricare dintre drepturi sau să formulăm căile de atac la care avem dreptul în temeiul acestui Contract sau al acestor Conditii, acest lucru nu va reprezenta o renunţare din partea noastră la aceste drepturi sau căi de atac sau o limitare a acestora şi nu vă va exonera de respectarea obligaţiilor în cauză.

O renunţare din partea noastră privind orice neîndeplinire a unei obligaţii nu va constitui o renunţare din partea noastră la nicio altă neîndeplinire ulterioară a obligaţiilor care decurg din Contract sau Conditii.

Nicio renunţare din partea noastră la oricare dintre aceste Conditii sau la orice drept sau cale de atac care decurge din Contract nu va produce efecte, cu excepţia situaţiei în care se specifică în mod expres că este vorba despre o renunţare şi vă este comunicat în scris acest lucru, în conformitate cu prevederile paragrafului referitor la Notificări de mai sus.

22. ANULARE PARȚIALA

În cazul în care o autoritate competentă va considera că oricare dintre aceste Conditii este nevalid, nelegal sau inaplicabil sau că oricare prevedere dintr-un Contract este nevalidă, nelegală sau inaplicabilă într-o anumită măsură, se va separa în măsura stabilită termenul, condiţia sau prevederea în cauză de restul termenilor, condiţiilor şi prevederilor, iar aceştia din urmă vor continua să aibă validitate în măsura maximă permisă de lege.



23. INTEGRALITATEA CONTRACTULUI

Aceste Conditii şi orice document la care se face trimitere în mod expres constituie acordul integral dintre dumneavoastră şi noi în ceea ce priveşte obiectul oricărui Contract şi înlocuieşte orice alt acord, orice altă înţelegere sau orice alt aranjament anterior verbal sau scris dintre dumneavoastră şi noi.
Atât noi, cât şi dumneavoastră, declarăm că, prin încheierea prezentului Contract, nici dumneavoastră şi nici noi nu ne-am bazat pe nicio declaraţie, pe niciun angajament sau pe nicio promisiune făcută de cealaltă parte sau implicită în orice s-a spus sau s-a scris în timpul negocierilor dintre dumneavoastră şi noi înainte de încheierea Contractului prezent, cu excepţia situaţiilor menţionate în mod expres în aceste Conditii.
Nici dumneavoastră şi nici noi nu avem dreptul de a apela la căi de atac în cazul oricărei declaraţii neadevărate făcute verbal sau în scris de cealaltă parte, înainte de data încheierii vreunui Contract (cu excepţia situaţiei în care o asemenea declaraţie neadevărată a fost făcută în mod fraudulos), iar cealaltă parte are dreptul la o cale de atac doar în cazul încălcării contractului, aşa cum se prevede în aceste Conditii.

24. DREPTUL NOSTRU DE A MODIFICA ACESTI TERMENI

Avem dreptul de a revizui şi modifica acesti Termeni în mod ocazional și discreționar.
Vă veţi supune politicilor şi Conditiilor în vigoare în momentul în care utilizaţi acest website sau comandaţi produse de la noi, cu excepţia situaţiei în care se solicită aplicarea vreunei schimbări a acestor politici, Conditii sau a Declaraţiei de confidenţialitate prin lege sau de către o autoritate guvernamentală, caz în care orice potenţială modificare se va aplica şi în cazul comenzilor plasate anterior de către dumneavoastră.