Transport Și Retur

Satisfactia dumneavoastra deplina este foarte importanta pentru noi! Pentru ca ne dorim sa avem doar clienti multumiti de produsele si serviciile noastre, oferim posibilitatea ca in termen de 14 zile calendaristice (fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv) sa va returnam banii inapoi pentru produsele comandate.

 In cazul in care coletul/ambalajul prezinta deteriorari severe recomandarea noastra este sa se refuze primirea coletului, situatie in care produsele vor fi returnate catre DiaTrends fara nici un cost din partea clientului.

 In cazul in care clientul decide sa accepte un colet deteriorat este necesara intocmirea unui proces verbal cu transportatorul (curierul sau posta) in care sa se specifice faptul ca ambalajul coletului a fost deteriorat la primire.

 Formularul pentru proces verbal va fi pus la dispozitia clientului de catre curier.
 In lipsa unui proces verbal cu privire la faptul ca ambalajul/coletul a fost deteriorat la primire, orice reclamatie ulterioara nu poate fi luata in considerare in lipsa procesului verbal.

 Clientul poate returna produsele achizitionate, in urmatoarele situatii: 


 - Coletele prezinta deteriorari severe, situatie in care se intocmeste un proces verbal cu transportatorul in care se specifica faptul ca ambalajul este deteriorate

 - Produsele au fost livrate / facturate gresit;

 - Produsele prezinta defecte de fabricatie;

 - "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

  Clientul se obliga sa notifice, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

  Clientului care a notificat ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Satisfactia dumneavoastra deplina este foarte importanta pentru noi! Pentru ca ne dorim sa avem doar clienti multumiti de produsele si serviciile noastre, oferim posibilitatea ca in termen de 14 zile calendaristice (fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv) sa va returnam banii inapoi pentru produsele comandate.

 In cazul in care coletul/ambalajul prezinta deteriorari severe recomandarea noastra este sa se refuze primirea coletului, situatie in care produsele vor fi returnate catre DiaTrends fara nici un cost din partea clientului.

 In cazul in care clientul decide sa accepte un colet deteriorat este necesara intocmirea unui proces verbal cu transportatorul (curierul sau posta) in care sa se specifice faptul ca ambalajul coletului a fost deteriorat la primire.

 Formularul pentru proces verbal va fi pus la dispozitia clientului de catre curier.
 In lipsa unui proces verbal cu privire la faptul ca ambalajul/coletul a fost deteriorat la primire, orice reclamatie ulterioara nu poate fi luata in considerare in lipsa procesului verbal.

 Clientul poate returna produsele achizitionate, in urmatoarele situatii: 

 - Coletele prezinta deteriorari severe, situatie in care se intocmeste un proces verbal cu transportatorul in care se specifica faptul ca ambalajul este deteriorate

 - Produsele au fost livrate / facturate gresit;

 - Produsele prezinta defecte de fabricatie;

 - "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

  Clientul se obliga sa notifice, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

  Clientului care a notificat ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, DiaTrends considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

  Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 

- In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produselor de catre client.

 In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, fara urme de folosire si cu documentele care l-au insotit).  - Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) DiaTrends isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Produsele trebuie să fie intacte la returnare.                                                                                                                                   
  In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.


  In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.


  In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile, iar DiaGlamour nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. 

  Nu sunt acoperite de garantie produsele care sunt: lovite, crapate in urma unui soc mecanic, arse (din cauza folosirii unor baterii de voltaj incorect sau conectate la o sursa de incarcare eronata), dezasamblate, produse care prezinta parti ruginite (cele care nu sunt subacvatice). De asemenea, garantia nu acopera firele, bateriile, acumulatorii sau alte accesorii care se deterioreaza in urma unei folosiri neadecvate.

In pachet trebuie sa adaugati toate accesoriile primite si factura sau o copie a acesteia.

  Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

*  In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care produsele sunt defecte sau facturate gresit, situatie in care DiaTrends va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina diaglamour considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.


  Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 

- In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produselor de catre client.

 In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, fara urme de folosire si cu documentele care l-au insotit).  - Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) DiaGlamour isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Produsele trebuie să fie intacte la returnare.                                                                                                                                   
  In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.



  In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.


  In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile, iar DiaGlamour nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. 

  Nu sunt acoperite de garantie produsele care sunt: lovite, crapate in urma unui soc mecanic, arse (din cauza folosirii unor baterii de voltaj incorect sau conectate la o sursa de incarcare eronata), dezasamblate, produse care prezinta parti ruginite (cele care nu sunt subacvatice). De asemenea, garantia nu acopera firele, bateriile, acumulatorii sau alte accesorii care se deterioreaza in urma unei folosiri neadecvate.

In pachet trebuie sa adaugati toate accesoriile primite si factura sau o copie a acesteia.

  Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

*  In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care produsele sunt defecte sau facturate gresit, situatie in care diaglamour va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina diaglamour